tirsdag

Hvor tidligt må jeg købe et juletræ - december??

I år vil jeg for første gang have et juletræ, og jeg har fundet det jeg skal have...
Sådan en kitsch plastik et af slagsen!
Så kan jeg bruge det igen og igen og igen og samtidig få besøg af min svigerinde, der er allergisk overfor gran. Det er ren win-win!
Den egentlige grund til, at jeg i år vil have et træ, er fordi jeg for første gang har noget at hænge på det. Jeg har arvet en masse fine kugler og andet tingel-tangel, både fra min farmor og mormor. Og senest har min svigermor strikket denne fine flagranke til mig...
(Opskriften på flagranken er fundet her)

Mit træ bliver altså en sammensmeltning af gammel og ny nostalgi - I can't wait.

Som digteren Henrik Norbrandt så sandt skriver:

Året har 16 måneder. November, december, Januar, februar, marts, april, maj, juni, juli, august september, oktober, november, november, november, november!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar