lørdag

Årets første julefrokost!

I aften går det løs - nu starter alle de famøse julefrokoster for mit vedkommende...
Min kærestes kamerater holder årligt en ordentlig fest, hvor damerne også er inviteret.
Jeg var med for første gang sidste år og må sige, at de forstår at give den gas. I år er temaet 'sport' og vi er 6 stk, der kommer som basket-ball spillere....
Som ved hver julefrokost (næsten), skal vi også her spille pakkespil.
Jeg har besluttet mig for, at pakke disse ninja-stjerner ind, som en af pakkerne fra mig.

Både snor, perler og papir er købt i Tiger 


Og så lige for kærestens skyld....
Alle gutterne skal hver medbringe en hjemmelavet snaps til julefrokosten. Esben har siden september måned arbejdet på denne 'Pilesnaps' - lavet på grene af pil....
I forgårs skulle prikken over i'et sættes. Han besluttede sig nemlig for at lave et mærkat til snapsen. Resultatet ses her.... SKÅL! 




2 kommentarer:

  1. Mange tak - de er super simple at lave. Søg evt på youtube - ninjastjerner. :) God jul

    SvarSlet