søndag

Et næsten komplet arvestykke

Så er  jeg et skridt nærmere på at have hele arvestykket samlet igen.
Min farmor, som bliver 100 år den 26. maj 2012, forærede mig stellet med navnet "harlekin/blå flamme" af Danild, da hun flyttede på plejehjem for 2 år siden. Stellet, der har været brugt til hverdagsstel i hendes hjem, mangler en smule produkter pga. den lange levetid.
Jeg kigger altid efter dele, som jeg ikke har, når jeg er på loppemarked. Men - jeg synes desværre at rigtig mange tager rigtig meget for det. Jeg synes det er meget sjovere, når jeg gør kups.
Det synes jeg, at jeg gjorde i weekenden, hvor jeg fandt to fade ved en meget sød kræmmer.



Og - så har jeg helt glemt at vise mit færdige sleeve frem.
Jeg har gået sådan lidt med en overvejelse om, at lave en lukning.... Jeg er stadig i tvivl og ser lige tiden an, om der skal ske mere.




Jeg har valgt at starte og slutte på en side, således at hver side har sit udtryk.


Det var så mit allerførste hækleprojekt.... Jeg er egentlig godt tilfreds og har, til trods for den lange produktionstid, mod på at starte flere projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar