tirsdag

Den store bagedyst - home edition...



Herhjemme er tirsdag aften dedikeret til dr - den store bagedyst.
Nojr hvor bager de bare nogle lækkerier - MUM

Efter sidste udsendelse, var jeg helt hooked. Steffan bagte en kage, der talte til mig.
I weekenden skulle jeg til fødselsdag hos min svigerinde og så en oplagt mulighed for at prøve at give mig i kast med en vild lagkage.

Sikke en kaloriebombe


 1. lag bestod af. ½l. fløde og 250 g. blændede bær

 2. lag bestod af 150 g. lys chokolade, 100 gr. nougat. 0,75l. fløde og 100 g. hakkede hasselnødder















Topping: smeltet hvid chokolade, flormelis og flødeskum.















                                                                              
 Nej - den lignede overhovedet ikke Steffans, men den smagte sgu godt :)
      



Ingen kommentarer:

Send en kommentar